Sunday, May 2, 2010




::i love craft::


saya sangat gilakan craft...memang dari kecik suka duduk dalam bilik sorang2 pastu wat macam2 craft..yang terbaru ni saya sangat teruja dengan keindahan craft felt..."felt craft"...

wahhh amazing gila la..macam2 benda kita leh wat dari felt tau...bila mood craftku dah datang mulalah...aku yang kuat makan ni pun sampai kadang2 tak ingat nak makan..tak ingat nak mandi sebab syok sangat wat craft..hahahaha

minat semakin membuak2 sejak kebelakangan ini...tengokla hasil craft ku yang tak seberapa ni...macam2 pesen ado...hahaahaha sukati korang la kan kalau nak gelakkan ke..nak puji2 ke...
ok ok aku dah stat nak membebelllll>>>>





ni la dia diantara hasil yang aku dah buat..banyak lagi sebenarnya tapi maleh nak upload...hehehe nanti senang2 tangan saya tetibe jadi rajin saya akan upload banyak lagi k....huhuhu



jom2 klik2 kat sini :



2 comments:

  1. cantik.nice as a beginner.keep it.

    ReplyDelete
  2. thnx ya..hehe tah hape tah jadinya mcmni.arin kan?

    ReplyDelete