Sunday, May 2, 2010



::Cast Away tiba-tiba::

Tiba2 balik dari port dickson terus rasa nak tengok cerita cast away.hahaha sengal kan?
tiba2 je...sambil duduk2 kat tepi pantai dengan mr. labu,terus berangan dengan dia..wow best
balik rumah je terus pasang dvd "Cast Away" yang dah berzaman tak pasang...
Lepas tu....tak tengok pun...terus terlenaaaa....haha hampeh betull....

esoknya sambil kemas rumah terus pasang lagi...tapi tengok part yang dari tengah je sampai
akhir...adventure gila bila terdampar kat pulau sorang2....wahhhhhhh...
apa korang buat bila korang terdampar kat satu pulau tu sorang2????



bestnyeee...adventure gila...tapi kalau sampai seribu tahun
duduk sini sorang2,haha leh gila la weh


video




No comments:

Post a Comment