Tuesday, April 5, 2011

SIMPLIsiti & ME




Wowweeee...siti situ sana sini...
(sambil buat gaya en.fayol joget dlm kete)
i loikeeee siti...siti sarah?siti musliha?oh no no no no
its about SITI nurhaliza cicicicici(tiru gaya liyana)


pix by en google

comelnye..saya adalah peminat no 1 kak siti tau..lagu ape je
yg saya tak tau?semua lagu saya tau..siti nyanyi lagu cina
saya pun ikut hafal lagu cina,siti nyanyi lagu hindustan saya pun ikut hafal
(walaupun anti hindustan...euwww)

ok olehkerana da start nak merapu..kita pendekkan cerita..




saya sangat teruja bila en. fayol sudi membelikan saya set make up simplysiti,,
(sambil tersipu2 malu)
sapa yang kenal saya tahu yang saya sangat tak bape nak gemo
mengenakan make up.oleh kerana siti keluarkan
produk make up simplysiti dia..
jadi saya terasa gatal nak kenakan make up lak..
walaupun saya tau
muka saya akan jadi macam opera cina kalau pakai make up...
hehehehehe tq en.fayol..awak memang handsome lah..
baik...penyayang...jujur..yang baik sme awaklah..
(time nak bodek mintak barang je puji)
Jom kita tengok koleksi apa je yang saya dah ada..
(muka berlagak n ensen)
jeng jeng jeng

*
*
*
*
*
*


mascara ke asmara???
memang bst pakai dia..betul2 melekat kat mata.
betulla pakai kat mata kan??
erkkk...
RM39

eyebrow n eyeliner pencil...
sgtttttt sukeeee...
RM18 each

ok ni simply lips n gloss
suka sangat color2 macamni..nampak
natural je
yg ni code dia soft passion
RM40 lebih macamtu

ni eyeshadow dia..color code dia
peach sorbet
RM...xingat bape rm..pakai capai je

yeahhhhh hehehehe
sukeeeee make up siti


tapi...tapi..tapi..kannnn
di hari yang sama juge...saya dapat
satu lipstick dari en.fayol..hikhik
>_______<

alaaa malulaaa...korang nak tengok tak???
maluuuuu hiik hikkk
>____________<














taraaaaaa...............


heeeee ngehngehhh
mestila best kan???harga dia pun uhuk2..alahaiiii
dapat bayar duit api air..
tak pela nak merasa kan pakai barang mahal hehehe
RM65

so skang dah ketagih make up...
apakah sasaran saya seterusnyaaa????

Dior Addict Lipgloss & Lipstick


Shu Uemura


kryolan


wallaaaaa.......

p/s:en. fayol ...sila sedia budget untuk wislist saya bulan depan ok!!!!tq



1 comment: