Thursday, May 6, 2010

::Rumah Nenek Saya::


Location : Kg Jawa, Klang


Rumah ni memang dah lama sangat...
Nenek kata umah ni dah 50 tahun lebih...
dari sebelum zaman Jepun lagi..
Jepun pun pernah duduk sini.
korang bayangkanla bapa lama dah umah ni???huhuhu

Jum kita masuk tengok dalam...hehe
gambar teko buruk ni pun aku nak amik..

Apatah lagi radio burrok ini...hahaha
dah tak bernyawa dah...
kalau tak ada orang baru dia bunyi...
halaaaaaaa...takutttt hehe gurau jerk

ni kat pintu masuk depan
ni kitorang panggil
"kopitiam nenek"
hehe

ruang tamu bahagian depan
ruang tamu depan ni dah banyak
iklan gunakan khidmat ruangan ni...


the making of iklan KFC Raya

close-up lagi
kesian alisya (main) kene makan
ayam sampai muntah

video
iklan KFC raya 2009


eh tetiba je ada muka minah
ni tersadai kat tingkap

inilah nenek saya...
tuan rumah ini hehe
hi nenek...
sebelah tu adik nenek..

tu dia...
cucu nenek semua ada 10 orang...
pempuan semua..
kami melaram kat tangga
takda tempat lain da tiap2 tahun amik
gambar family

celebrate birthday Adam kat umah nenek

kiri : aisyah,zariff,alisya n adam

budak korea sesat sebelah radio burrok


2 comments:

  1. wah,,,sunggoh cantik umah nenek....tkseprti umah nenek di kgku.cantik sgt,saya suka,lebih2 lagi jd lokasi tiap tahun posing raya...salam perkenalan.saya add awak tau katblog saya.aduhaianak.blogspot

    ReplyDelete
  2. tq kak ngah...hehe ha ah tapi kdg2 penat jugak layan datang orang nak wat iklan,photography.tp nenek saya baik.sape2 dtg nak tgk umah dia layan baik je.hehe

    ReplyDelete